^^,«It's a strange thing to discover and to believe that you are loved when you know that there is nothing in you for anybody but a parent or a God to love.»

Wednesday 26 October 2011

SubhanAllah

ustazah: Awak Cintakan Saya Lebih Dari Keluarga Awak?
Ustaz: Tak.
Ustazah: Kenapa? Sampai Hati Awak Buat saya Camni
Ustaz : Saya ada ALASAN tersendiri
Ustazah : Baiklah Saya Nak Dengar Dari Hati awak Sendiri.
Ustaz: Bila Saya Mula Melihat Alam Dunia , Bukan Awak Yang Tolong Azankan Saya Tapi Abah Saya. Bila Saya Menangis Ditengah Tengah Malam, Bukan Awak Yang Tolong Tenangkan Saya Tetapi Emak Saya Tolong Dodoikan Semula, Jadi Tanpa Kesabaran & Kesungguhan Mak Bapak Saya …. Siapalah Saya ?? Sebab Tu Saya Lebih Sayangkan Keluarga Saya Daripada Awak . Macam Saya Cakap Sebelum Ni, Menyayangimu Sa
tu Keharusan Akan Tetapi Mencintai Allah & Ibubapa Saya Satu Kewajipan .

No comments:

Post a Comment